Rzyg kulturalny
Mam problem, zdobylem listy swiadczące, że Stanford i ten asasyn z Bragi są zdrajcami ale nie mogę na nich donieść... Ze Stanfordem pogadałem,powiedziałem,mu, że jest buntownikiem, pobiłem go ale nie moge o tympowiedzieć Marikowi.To samo jest z Nafalemem Bradze... P.S. Mam też problem z tym nadzorcą z obozu w Monterze,bo powiedziałem mu, że nie zajmę się tą zamianą niewolników z farmą i teraz nie chce ze mną gadać o Mariku. A potrzebuje wykonać te zadania bo brakuje mi do 75% w Monterze.
Co do Sanforda...
Jak gralem quest mi się uaktywnil jak podalem haslo "Niech Żyje Okara". Zakladam że nie zrobileś tego questa. W pobliżu pierwszej farmy powinieneś znależc 3 buntowników , jeden z nich da ci quest "Zabij krowy" , po jego wykonaniu wracasz do kolesia , zdajesz raport i dostajesz haslo. Teraz możesz wrócic do Sanforda (podać haslo) , i powinna ci się auktywnić opcja u Marika "Co do Najemników... (...) Znlazlem zdrajde" Ale wcześniej przed zabiciem Sanforda musisz dać Marikowi list Sanforda.
Co do Nafalema to nie wiem. W sumie też mam ten list ale nie wiem jak go wykorzystać...

Co do twoich Questów w Monterze...
Jeżeli daleś opcję u Bradleya że nie chce ci się zrobić wymiany w obozie niewolinków to zakladam dwie rzeczy :
a) Dodaj sobie Repa w konsoli

Ponieważ druga opcja wydaje mi się mniej atrakcyjna , to użyj sobie kodu na dodanie Repa w Monterze. Wiedz jednak że rozmowa z Orkowym Przywódcą nie wplynie na ruszenie fabuly do przodu.
A jaki jest kod na respa? Bo zaczynać od początku to mi się nie chce na 53 lvl


Jeśli dobrze pamiętam to reputację dodaje się przywołując npc - kod to spawn sh - i podczas rozmowy trzeba wybrać odpowiednią opcję. Nie wiem dokładnie jak to jest z Sanfordem, bo dawno na niego nie kablowałem, ale żeby zakapować kupca z Bragi trzeba otworzyć okno z listami i nacisnąć LPM na wiadomości, którą zdobyłeś zabijając koczowników.