Rzyg kulturalny
http://d.turboupload...810/G3.rar.html
zapraszam do pobrania polecam dla osób co maja 2GB RAM i karte lepsza niz z seri geforce 7600
extra rzecz! dobra robota flak
A może dokładniej? Co to daje? Bo modyfikacja odległości rysowania to nieco za mało, by dało się coś z tego wywnioskować.
spojrz na prezentacje jak sciagniesz.
pewnie zauważyliście ze obiekty takie jak beczki, stosy siana, itp. pojawiaja sie na normalnej odleglosci niezmieniałem z tym nic bo bardzo obniza wydajność FPS.
w pliku "ge3" mozemy zmienić:
VegetationAdmin.ViewRange=3500.0 -- Odpowiada za odległość rysowania trawy (3500.0 to podstawowa wartość)
Entity.ROI=4000.0 -- Odpowiada za odległosc rysowania postaci i potworków (4000.0 to podstawowa wartość-
maksymalne ustawienie moze by 8000.0 gdy ustawimy wyzej moga wystepowac problemy)
JESZCZE NOWA OPCJA DO ZMIANY!!!!!!!! :
DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=10000.0 -odpowiada za odległosc rysowania TERENU,DRZEW,TEKSTUR. podstawowa wartość 10000.0 polecam ustawić 15000.0 lub 20000.0
gdy juz to zmienimy drzewa kture dziwnie sie rysowały na mapie benda normalnie widoczne (nie wiem jak zabardzo to wytłumaczyc) Zmieńcie ta opcje i zobaczcie, a tu macie 2 scenery jak gra wyglada na oryginalnym pliku "ge3" i na nowej zmianie ktura dokonacie http://d.turboupload...djatka.rar.html
Edytuj posty, 3 pod rząd to już przegięcie wiec masz prezencik - szczur
a na jaka odleglosc zmienic VegetationAdmin.ViewRange skoro 3500 jest podstawowa?
polecam ustawić 15000.0
Pozwolę sobie na mały refresh... Skoro dałeś flak DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=20000.0, to zobacz teraz jak wygląda morze z wieży koło Ardei...
Wszystko fajnie tylo nauczyłbyś sie po polsku pisac i nie robic takich byków? bo mnie az oczy bolą.
Na początku napisałeś,że polecasz osobom,które mają 2 GB-niestety ja mam tylko 1 GB,a szkoda,interesowały by mnie takie programy,może kiedyś dokupię 1 GB,to sobie pobiorę.