ďťż
Indeks Rzyg kulturalnyNasze Prace --> Filmy? czyli nowy poddziałOrk Ukończone prace...Czysta Magiczna RudaGOthiv LVLDziwny Problem Z 3310 DZIWNY PROBLEM NOKIA 3310Mroczne Tajemnice - ProblemSymbian W 5200 Da Sie Zrobic ?Problem Jaki Kabel Usb? nokia 2700Okara... Teleport do Okary...Konkurs... Wyniki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • freerunner.xlx.pl
  •  

    Rzyg kulturalny

    Oto lista tematów prac pisemnych, zarówno wykorzystanych, jak i niewykorzystanych. Będzie ona aktualizowana i dodawane będą nowe tematy.

    Prace, których tematy zostały wykorzystane, można wykorzystać ponownie, pod warunkiem, że będą przedstawiały inny punkt widzenia, niż osoba, która napisała pracę jako pierwsza.

    Tematy niewykorzystane

    1. Szarzy obywatele Świata Gothic.
    2. Magia Bractwa - magia demonów czy pradawna wiedza?
    3. Czarna magia czyli kilka słów o wyznawcach Beliara
    4. Szpon Beliara
    5. Historia Jarkendaru
    6. Nowy Obóz - zgraja bandytów czy żądni wolności ludzie?
    7. Architektura w Varancie
    8. Architektura w Myrtanie
    9. Architektura w Nordmarze
    10. Opis przyrody w Nordmarze
    11. Opis przyrody w Myrtanie
    12. Opis przyrody Varantu
    13. Codzienne życie Myrtańskich obywateli (opcjonalnie Varrant i Nordmar)
    14. Polityka króla w Gothic 3
    15. Ciekawe miejsca w G3

    Tematy wykorzystane

    1. Wojna z orkami - zło konieczne?
    2. Kultura orków
    3. Paladyni - wielcy wojownicy Innosa czy zwykli awanturnicy?
    4. Przywódcy w świecie Gothic - krótka charakterystyka i zasługi.
    5. Wszystko o polowaniu
    6. Górnicza dolina - miejsce sporu w wojnie bogów ?
    7. O Łowcach Smoków i ich działalności
    8. Xardas - Nekromanta czy sługa Adanosa?
    9. Śniący
    10. Ruiny Klasztoru Mnichów w Górniczej Dolinie
    11. Wszystko o poszukiwaczach
    12. Magiczna ruda, czyli co? gdzie? jak?
    13. Magowie wody
    14. Magia Innosa
    15. Magia Adanosa
    16. Dwór Irdorath
    17. Alchemia w świecie Gothic.
    18. Wszystko o Wodnym Kręgu
    19. Bandyci w świecie Gothica organizacja i zwyczaje
    20. Dlaczego w Górniczej Dolinie powstały obozy ?
    21. Wyprawa w świat rozrywki. Wszystkie jej formy w Gothicu.
    22. Religia w Gothicu
    23. Magowie Ognia.
    24. Złodzieje, czyli struktura działania, gildie etc.
    25. Piraci - organizacja i zwyczaje
    26. Strażnicy w Starym Obozie i Khorinis.
    27. Rola Magów, Najemników i Szkodników w Nowym Obozie.
    28. Magia Beliara
    29. Bunt farmerów - geneza, przebieg
    30. Rola Kopaczy i Cieni w Starym Obozie
    31. Khorinis po upadku bariery i przed jej upadkiem.
    32. Smoki - pradawni strażnicy Beliara.
    33. Najemnicy.
    34. Wszystko o Bractwie Śniącego.
    35. Polityka króla
    36. Historia najemników Lee
    37. Dokładny opis wszystkich gildii, każda z osobna, o każdej coś innego, warunki ich życia, zwyczaje, tradycje itp.:
    - Najemnicy orków
    - Koczownicy (Nomadowie)
    - Rebeliancie
    - Nordmarczycy
    - Asasyni
    - Gońcy Leśni
    38. Chromanin


    Lista tematów zaktualizowana. Wszelkie informacje odnośnie prac można uzyskać u mnie albo w Vademecum.
    Prace wysyłać na email dudekkss@o2.pl albo na PW do mnie. Zgłoszenia na PW bądź gg 2293184
    Lista tematów prac zaktualizowana. Nowe tematy dodała Kyroge.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • trzydziestkaa.pev.pl
  •