Rzyg kulturalny
Zleceniodawca:Ilumar
Pozostały mi w dzienniku dwa zadania, jak wyżej i próby mistrzów, problemem jest teoria, przeszukałem już wszystko zwiedziłem 70% mapy z nudów nad rozwiązanie problemu, jak dotychczas wiem (opis w zadaniu):
Jervis- zwój światła
Rufus- zwój słabego leczenia
Książka iluzji- kieł dzika
Abrax- składniki potrzebne do zaklęć pierwszej pieczęci
Księga telekinezy- mówi o składniku potrzebnym do zaklęcia (pył ze skrzydeł)
i to jest koniec mojej przygody, mogę się uczyć od kilku osób, ale nie mogę porozmawiać z Enzo czy Erlanem a z tego co się doszukałem wymagana jest wiedza obojgu albo jednego z nich. save- bieda oparłem się na kilku zapisach więc sprawa jak by się rypła. proszę o radę. albo czeka mnie empik bo już trochę cierpliwość mi się kończy, pozdrawiam
p.s.
wykonałem już :
zdobądź kostur
Rufus szuka księgi modrości w walce
podstawy w walce
walka z Arikiem
indyk Erlana i Enzo
droga do prawdy
artefakty Seweryna
idź za Taylorem
rozprowadź w twierdzy skręty
znaleziono mądrość w walce
walka z Kato
nauczka dla Kato
próba mistrza Abraksa
niebezpieczne potwory Bryna
walka z Tuckerem
krąg podejrzanych
kto był partnerem Hemlara
podstawy tworzenia zwojów
Dalman ci ufa
wzajemna pomoc
znajdź mordercę Hemlara
walka z Williamem
dostęp do cmentarza
nowy posterunek dla Williama
próba mistrza Ignatiusa
próba mistrza Vitusa
zbadaj miejsce zbrodni
co wie Harlok
piwo dla Bryna
brama do twierdzy
kryształ ognia
zdobądź gęsie pióro
skrzynie dla wulkanicznej twierdzy
w mieście załatwiłem już też chyba wszystko bo nie mam dostępnych żadnych (a trochę było ponad 50 mniejszych lub większych), obóz bandytów wszystko co było, świat- mam trzy pierścienia przeklętych lordów (i głównego zabitego -runa przywołania szkieletu), gnomy-woreczki itd, brak zadań dobija
zauważyłem że nie zrobiłeś podarunku dla Enzo
idziesz do enza od ci powie o kłótni z erlanem i musisz znaleźć dla niego indyka
idziesz do kucharza i kupujesz od niego indyka ,dajesz indyka enzo i on cie nauczy ostatniej formuły i zakończysz zadanie a tym samym próbe mistrzów
PZdr Szkelo
PS. a po drugie nie lepiej zajrzyc do solucji Risen co się ominęło?
sprawa indyka była załatwiona wcześniej (z tego co sprawdziłem w dialogach skończyło się na tym że oddałem tego indyka a mimo to nie rozmawiają ze sobą), i tak jak wspomniałem nikt już ze mną nie rozmawia, solucję przeorałem już kilka razy, dzięki za próbę, pozdrawiam
a pomogłeś w mieście komendantowi Carlosowi?
musisz wykonywać jego zadania ponieważ to dotycz próby Pallasa
Pallas powiedział mi po wszystkim że już dość zrobiłem dla zakonu, w mieście pomogłem magom, pozbyłem się ludzi Dona, załatwiłem sprawę przemytu artefaktów, wróciłem tam jakiś czas temu i dowiedziałem się że mam wrócić do twierdzy skończyć próby
Może głupio zabrzmi ale:masz umiejętność tworzenia zwojów?Pytam bo nie zauważyłem żebyś gdzieś pisał że uczyłeś się tego ;) Z tego co pamiętam to to też chyba jest potrzebne w tym zadaniu...
no tak jak by nie mam gdzie się tego nauczyć, wydawało mi się że tą umiejętność otrzymam po ukończeniu zadania, uprzedzę twoje pytanie -dzisiaj przekopałem troszkę porady na innych stronach i dodając tą umiejętność przez kod nic się nie zmienia.
a byłeś w podziemnej bibliotece?Tam z tego co pamietam był jakieś informacje o zwojach.Bodajże przemiana w łodzika i cos jeszcze czego nie pamietam.a co do zadania z tym kurczakiem to mówiłeś że wykonaleś zadanie?
zwiedzenie podziemi było wymogiem dostania się do mistrza Abraxa, na dole zostało tylko jedno pomieszczenie chronione barierą magiczną, a tak znalazłem tam wszystkie pomieszczenia plus dwa tajne otwierane przez metalowe pierścienie.
trochę już tracę nadzieję, jeśli komuś się zachce rzucić okiem na mój save, jestem w klasztorze.
http://www.sendspace.com/file/v8t3b2
Tytuł:Teoria tworzenia zwojów
Zleceniodawca:Ilumar
Opis:Zbierz wiedzę z ksiąg i umysłów innych nowicjuszy. Na początku udaj się do Jervisa, który udzieli Ci informacji na temat zwoju światła. Następnie idź do Rufusa, który jest w bibliotece. Po wykonaniu dla niego zadania powie Ci składnik potrzebny do stworzenia zwoju leczniczego. Potem udaj się do samotni Abraxa i przeczytaj tam księgę znajdującą się na regale. PO tym idź do Enzo i dowiedz się na temat zwoju przemiany w łodzika. W przedostatnim zadaniu musisz zażądać jako nagrody od Erlana wiadomości na temat zwoju żart. Wiadomości o zwoju Telekinezy znajdują się w podziemiach klasztoru w księdze będącej w pomieszczeniu od razu na lewo od wejścia. Na końcu udaj się do Ilumara i przekaż mu swą wiedzę.
nie chcę być nie miły ale, jak wspomniałem wcześniej jestem na etapie gdzie mogę już tylko pobierać nauki, nie mam żadnych dialogów dodatkowych :D
Jak się zamienisz tam w podziemiach w karalucha, czy innego ukwiała (ten mały robal) przy pomocy stołu z runa, to idź w w "górę pomieszczenia", stamtąd skąd przyszedłeś. I tam, na przeciwko drzwi którymi wszedłeś do tego wielkiego pomieszczenia, są inne drzwi. Tam pójdź, a za nimi, w małymi pomieszczeniu jest dziurka dla mysz. Tam wejdź i masz mistrza.
Dobrze wytłumaczyłem ;p?
chłopaki/dziewczyny, dzięki na prawdę, ale proszę czytajcie cały post, byłem u mistrza Abraxa nie ma innej możliwości dostać się do niego jak przez tą dziurkę
jest mozesz później drzwi otworzyć ale o teraz nie o tym
Czekaj obczaje twojego save to moze coś wykombinuje.
Z tego co widzę to nic się nie dowiedziałeś o "Żarcie". Zobacz wszystko tak jak w solucji pisze to może zadziała. Ja jak dostawałem się do Wojowników to nie miałem problemów z niczym. (no może poza pokonaniem Kato i zabójcy Hemlara ;] )
widzę że już koniec pomysłów, jak wspomniałem nikt już nie daje mi zadań, miasto i zamek inkwizycji skończyłem:( i to już chyba koniec przygody z Risen-em, pozdrawiam
Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.