Rzyg kulturalny
doszłam do IV rozdziału "Polowanie na smoki" i z ciekawości wróciłam do jankerdaru.
po przekroczeniu portalu - po drugiej stronie są szkielety i szkielet mag, więc trzeba szybko brykać na kamień teleportacyjny bo mag mrozi bezia a szkielety atakują i kaput
w tej krainie jest pełno goblińskich wojowników, ognistych jaszczurów, smoczych zębaczy i innych stworzeń w tym mnóstwo szkieletów i ognistych demonów. ogólnie bardziej wredne stwozrenia niż przed tem
u magów można kupić ciekawsze zaklęcia a u handlarzy nowe towary - jednym słowem leszy wybór,
nowych zadań nie ma ale...
jak ktoś ma ochotę napić expa lub zdobyć łupy czy zakupić coś lepszego z zaklęć i inne rzeczy to warto.
ja wybijając tam te stwory sporo punktów zdobyłam i nawet kolejny poziom ,
trzeba mieć tylko czas i ochote
Przenoszę do działu o Grze.
Przyznam się szczerze, że nigdy nie byłem tam w IV rozdziale
Z tego co rozumiem to szkielet mag i trupy są od razu po przejściu przez portal, a reszta demonów i szkieletów gdzie są?
Możesz podać jakieś przykładowe lokacje?
Wow, nigdy o tym niewiedziałem.Po opusczeniu jarkendaru ( najczęściej był to 3 rozdział ) nigdy juz tam nie chodziłem.Musi być niebezpiecznie skoro tyle demonów, ognistych jaszczurów itp Ale exp leci pewnie zaje*****e szybko
ja mam taką manie że wszędzie musze wleść i lubie wracać w stare miejsca
oki już mówie co wiem bo na razie tam jeszcze nie wszędzie latam
po przejściu przez portal od razu jest szkielet mag i szkielety, nie wiem co jest w pozostałych korytarzach bo szybko biegłam prosto na ten kamień teleportacyjny i biegiem do magów.
nie polecam kamieni teleportacyjnych bo przy nich są zgrupowane stwory które tylko czekają na atak, np teleportacja do kanionu - tam są mega szczury (chyba 4-5 na raz) i mocno dziabią jak tylko się bezio pojawi
na drodze z kanionu do piratów są polne pełzacze innych po drodze nie widziałam. wracając od piratów do magów jest jaskinia gdzie był skarb - tam jest smoczy zębacz. idąc dalej ścieżką - jest stadko goblińskich wojowników i chyba dwa wargi.
schodząc w dół tych górskich zakrętasów w strone tych domów kapłanów po drodze są ogniste jaszczury i smocze zębacze.
w domu kapłanów tam gdzie były ząbiaki są szkielety i ogniste demony (chyba dwa bo jeszcze tam nie wlazłam)
w każdym domu kapłanów coś się czai, nie wlazłam jeszcze wszędzie bo byłam w wilekim szoku i musiałam się podzielić info.
na pewno coś sie czai w jaskiniach i przy kamieniach teleportacyjnych więc polecam ścieżki - no chyba ze ktoś lubi z zaskoczenia być zaatakowany , ścieżki też pełne stworów, ogólnie wiecej silniejszych i wrednych zwierzaków
w innych kierunkach jeszcze nie byłam bo muszę się zaopatrzyć w mikstury i bełty , ale wszędzie niebezpiecznie
jak więcej się dowiem dam zanć
expa można nieźle nabić bo za samego goblińskiego wojownika jest powyżej stówki - a tych małych brzydali jest tam pełno, już nie wspomne o jaszczurach, smoczych zębaczach, szkieletach i demonach , jednym słowem niezłe mordowanko
EDIT:
kamień teleportacyjny koło etermity bezpieczny
dom kapłanów tam gdzie były pełzacze - są dwa szkielety magowie plus zwykłe szkielety.
dom kapłanów tam gdzie był Quarhodron - po drodze dwa goblińskie wojowniki i dwa smecze zębacze (jeden na tym wzniesieniu gdzie były harpie) - sam dom pusty
jaskinia w pobliżu z posągiem beliara - pusta
plaża u piratów: tam za gorzelnią pusto, a tam gdzie jest plaża za wodą - jeden ognisty jaszczur a w jaskini zwykły demon
oczywiście ścieżki - pojedyńcze smocze zębacze i kilka ścierwojadów (w tym kilka martwych podgryzanych przez "smokowe ząbczyska")
koło magów - te zabudowania - smocze zębacze i zwykłego jaszczura spotkałam
hm skoro są smocze zębacze i zwykłe xsardasowe demony (oprócz ognistych) to ciekawa jestem czy będą jaszczuroludzie
na razie tyle
EDIT:
kanion - przy portalu wredne szczury. dalej smocze zębacze (zazwyczaj parami) i ogniste jaszczury (też parami), dalej cztery kąsacze i trzy trolle - tam gdzie było obozowisko orków przed wejściem do biblioteki. stara kopalnia w kanionie pusta,
biblioteka - szkielet mag i szkielety - nie powiem w których drzwich - sami szukajcie - trochę adrenalinki
dalej kanion na przejściem - troll i smocze zębacze
acha w kanionie są znowu rośliny i sakiewki z kasą i zwoje - nie było ich - bo ja zawsze dokładnie wszystko przeszukuje
EDIT:
w tym przejściu między skałami co prowadzi z kanionu do obozu bandytów jest pełno pełzaczy wojowników i troll, są też pojedyńcze nowe ciemne grzyby
w okolicach obozu bandytów jest pełno zombich i bagiennych golemów, oczywiście błotne węże
w domu kapłanów jak zwykle szkielety ale też zombiaki
obóz bandytów - oj żałuje że przed tem ich wymordowałam - Garaz - kórego zabiłam w III rozdziale zmartwychwstał reszta bandziorów już nie , ech gdybym to wiedziała...
wszystkie ścieżki zazwyczaj oblegają smocze zębacze, są pojedyńcze rośliny (najwiecej polnych jagód) i ciemne grzyby - trzeba sie trochę naszukać
w portalu jest tylko jeden szkielet mag i jeden zwykły szkielet - ale wiadomo mag przywołuje następne szkielety
jaszczuroludzi nie spotkałam
chyba to wszystko - jak ktoś znajdzie coś jeszcze to super
miłego polowania, zbierania czego się da, zakupów i nabijania expa:D
Ciekawe jak smocze zębacze dostały się do jarkendaru ^^
Ja bym tam wybił wszystko co się rusza i bym miał zajebisty lvl ;] Musi być ciekawie, skoro są nawet demony Sprawdz reszte terenów jarkendaru.Może jeszcze jakies inne stwory tam są ^^