Rzyg kulturalny
Pisze dwa tematy naraz, bo w końcu po co marnować czas na dwa oddzielne jak można je napisać tutaj
A tak konkretnie to chodzi mi o to, żeby ktoś napisał jakie są gildie i w której gildi jak sie kończy gra ,np.
-Assasyn - gra kończy sie tak tak i tak....
Zrobiłem ten temat, ponieważ gre dostanę na święta (widziałem już schowane pudełko )
I od początku gry chciałbym być w najlepszej gildii
Z tego co wiem to z gildii są: Assasyn, pośród orków, Rebelianci, Magowie i więcej o gildiach nie wiem, a o zakończemiu gry kompletna klapa
To jest tak masz trzy ścieżki do wyboru:
-ścieżke Inossa(dobry)
-ścieżke Beliara(zły)
-ścieżke Adanosa(neutralny)
Na to się składają rózne gildie:
-buntownicy i koczownicy(odbijanie miast orków i Assasynów)-dobry
-orkowie , najemnicy,assasyni(zabijanie buntowników i koczowników)-zły
-druidzi i magowie wody(lanie orków)-neutralny
No i są trzy końcówki:
-Innosa(wypełniasz zadanie zlecone przez Innosa i oddajesz arfetakty Adannosa i koniec)
-Beliara(oddajesz arfetekty Xardasowi i idziesz z nim do zachodnich krain)
-Adanosa(nie wiem xD)
To chyba tyle
Edit:sry za pomyłke już poprawiłem
QUOTE
Czyli co; czyli orkiem nie można być
Wysoki nie można być orkiem(lol),ale można pracować dla orków
Dawid156, a nie jest przypadkiem tak?:
-Beliar - oddajesz artefakty w świątyni Beliara (Bakaresh)
-Xardas - oddajesz artefakty Xardasowi
Przynajmniej ja tak sądzę. A czy ścieżka Adanosa jest? Może i tak, może trzeba po prostu oddać artefakty Saturasowi.
Nie ma żadnej ścieżki Adanosa . Są:
-Innnos (oddajesz artefakty, zabijasz Zubena i wypędzasz orków)
-Beliar (oddajesz artefakty zabijasz Zubena, Rhobara, Xardasa i wypędzasz orków)
-Xardas (niszczysz artefakty, zabijasz Rhobara i ZUbena, uciekasz do zachodnich krain)
Następnym razem nie mąćcie i jak nie przeszliście gry nie podpowiadajcie bo tylko zamieszanie robicie.
Dlaczego, grając każdą ze ścieżek musisz zabić Zubena. Troche to dziwne bo Zuben jest sługą Beliara
To co tu pisze jest pewne na 100% ponieważ ściągnąłem pełną solucję z www.gry-online.pl za 6,10 zł
Są możliwe trzy ścieżki:
Ścieżka Innosa - odbijasz wszystkie miasta z rąk orków (w ten sposób wypędzasz orków z Myrthany), a także odbijasz miasta Varrantu z rąk Assasynów [w ten sposób Varrant z powrotem staje się częścią Królestwa Myrthany, a przy okazji wyzwalania Ishtar (stolicy Varrantu) zabijasz Zubena], a także oddajesz artefakty Adanosa - Innosowi. Czyli generalnie w tej ścieżce chodzi o to, by artefakty Adanosa przejął Innos i żeby Myrthana i Varrant znów zostały zjednoczone pod berłem Rhobara II. Orkowie ucekną do krain północnych, a rebelia Zubena zostanie zdławiona. Nastanie pokój.
Ścieżka Beliara - generalnie w tej ścieżce chodzi o to, by zostać przywódcą Asasynów... Zdziwieni? Już tłumacze o co chodzi... Zdobywasz wszystkie artefakty Adanosa... ale zamiast oddać je Innosowi lub Xardasowi, oddajemy je Beliarowi w świątyni w Bakareshu. Wtedy Beliar objawia Ci swoją wolę... Jest wściekły na Xardasa, że zbyt się usamodzielnił... Masz rozkaz zabić go... Gdy tego dokonasz. Musisz wykonać zadanie, które zostało zadanie jednocześnie przy zadawaniu przez Beliara misji zabicia Xardasa... Beliar nie jest zadowolony z Zubena, uważa, że źle prowadzi Asasynów... Zabijasz Zubena i przejmujesz dowodzenie nad Asasynami... gra sie kończy... Czyli generalnie chodzi o to by oddać artefakty Beliarowi, zabić zdrajców (Beliara i Zubena) i przejąć dowództwo nad Asasynami.
Ścieżka Xardasa - Xardas trzyma z orkami! Jest ich przywódcą! Musisz oddać artefakty Adanosa jemu, zabić króla Rhobara II, zniszczyć wszystkie miasta ludzi, tak, by orkowie zdobyli władzę... Czyli: oddajemy artefakty Adanosa Xardasowi, zabijamy Rhobara, niszczymy ostatnie punkty oporu ludzi i teleportujemy się z Xardasem do nieznanych krain...
przeciez xardas nie chce zeby orkowie wygrali tylko zeby byla rownowaga i trzeba zabic rhobara i zubena