ďťż
Indeks Rzyg kulturalnyAnimacje Postaci W Gothic Opis większosci animacji w gothic nkNajgłupsza Postać kto waszym zdaniem jest najgłupszyKody Na Postacie Które Uczą Wszystkiego I Mają WszystkoCo Podobało Wam Się Najbardziej W Dodatku Noc Kruka? Opiszcie tutaj Jarkendar i inne miejsca,postacie związane z NK:)Ulobiona Postać - jaką chciali byście grać (CZODZI O NPC)Posty W Postaci Listy Pojawia sie lista postow w temacie. Jak to rozwiazac?Wymarzona Postać, Zbroja, Miecz, Topór Etc.Jak Zrobic Zeby Inne Postacie Szły Za Mną?Twoja ulubiona i nieulubiona postać w G1Ulubiency W Gothicu 3. napisz swoje ulubione postacie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • freerunner.xlx.pl
  •  

    Rzyg kulturalny

    Jak w tytule, jest to nic innego jak rozwój postaci.
    Pierwszą dostępną profesją jest Skazaniec, otrzyma ją każdy po zalogowaniu się do gry.
    Skazaniec może awansować na następną profesje gdy osiągnie minimum 10 poziom i wypełni zadanie na daną profesję.
    Zadanie będzie wyglądało jak te z Gothica z małymi zmianami.
    Skazaniec będzie awansował w skillach jak postać bez profesji w Tibi, czyli bardzo wolno.

    Początkowe statystyki:
    - życie: do ustalenia;
    - mana: 5;
    - cap: do ustalenia;
    - siła: 10;
    - zręczność: 10;
    - inteligencja 5;
    - krąg magi: 0;
    - życie za lvl: 5;
    - mana za lvl: 0;

    Drugie profesje takie jak cień, szkodnik, nowicjusz będą różniły się nie znacznie.
    Dane po kolei dla cienia, szkodnika i nowicjusza:

    - życie za lvl: 5 5 5;
    - mana za lvl: 0 0 0;
    - punkty nauki za lvl: 3 3 3;
    Przy wyborze profesji dostaniemy +5 do siły.

    Później mamy do wyboru 2 różne specjalizacje.. Aby je wybrać trzeba mieć 30 poziom i wypełnione wszystkie główne zadania.

    Mag Ognia:
    - życie za lvl: 10;
    - mana za lvl: 0;
    - punkty nauki za lvl: 7;

    Słaby wzrost skilli do walki. Magia Ognia. Za wybór profesji +10 do inteligencji.

    Mag Wody:
    - życie za lvl: 10;
    - mana za lvl: 0;
    - punkty nauki za lvl: 7;

    Słaby wzrost skilli do walki. Magia Wody. Za wybór profesji +10 do inteligencji.

    Strażnik:
    - zycie za lvl: 15;
    - mana za lvl: 0;
    - punkty nauki za lvl: 5;

    Bardzo dobry wzrost skilla do tarczy i jednoręcznego miecza. Dosyć dobry awans dystansowy. Słaby do dwuręcznej. Za wybór profesji +10 do siły.

    Najemnik:
    - zycie za lvl: 15;
    - mana za lvl: 0;
    - punkty nauki za lvl: 5;

    Bardzo dobry awans dystansowy. Słabszy do broni dwuręcznej. Najsłabszy do broni jednoręcznych i tarczy. Za wybór profesji +10 do siły.

    Strażnik Świątyni:
    - życie za lvl: 15;
    - mana za lvl: 0;
    - punkty nauki za lvl: 5;

    Bardzo dobry awans broni dwuręcznej. Reszte skilli słabo. Za wybór profesji +10 do siły.

    Guru:
    - zycie za lvl: 10;
    - mana za lvl: 0;
    - punkty nauki za lvl: 6;

    Dobry awans skilli do broni jednoręcznej. Używa również magi. Dosyć dobry awans skilla do tarczy. Za wybór profesji +5 inteligencja +5 siła.

    Ostateczne klasy będzie można wziąć na poziomie 60. I przy wypełnieniu questów umożliwiających dojście do ostatecznych zadań.

    Arcy Mag Ognia:
    - życie za lvl: 25;
    - mana za lvl: 10;
    - punkty nauki za lvl: 10;

    Słaby wzrost skilli do walki.Ostateczne poziomy Magi Ognia. Za wybór profesji +20 do inteligencji.

    Arcy Mag Wody:
    - życie za lvl: 25;
    - mana za lvl: 10;
    - punkty nauki za lvl: 10;

    Słaby wzrost skilli do walki.Ostateczne poziomy Magi Wody. Za wybór profesji +20 do inteligencji.

    Elitarny Strażnik:
    - zycie za lvl: 40;
    - mana za lvl: 0;
    - punkty nauki za lvl: 10;

    Jeszcze lepszy wzrost skilla do tarczy i jednoręcznego miecza. Dosyć dobry awans dystansowy. Słaby do dwuręcznej. Za wybór profesji +20 do siły.
    Elitarny Najemnik:
    - życie za lvl: 40;
    - mana za lvl: 0;
    - punkty nauki za lvl: 10;

    Jeszcze lepszy awans dystansowy. Słabszy do broni dwuręcznej. Najsłabszy do broni jednoręcznych i tarczy. Za wybór profesji +20 do siły.

    Elitarny Strażnik Świątyni:
    - życie za lvl: 40;
    - mana za lvl: 0;
    - punkty nauki za lvl: 10;

    Jeszcze lepszy awans broni dwuręcznej. Reszte skilli słabo. Za wybór profesji +20 do siły.

    Elitarny Guru:
    - zycie za lvl: 35;
    - mana za lvl: 5;
    - punkty nauki za lvl: 12;

    Jeszcze lepszy awans skilli do broni jednoręcznej. Używa również magi. Dosyć dobry awans skilla do tarczy. Za wybór profesji +10 inteligencja +10 siła.

    Tak mniej więcej miał by wyglądać system postaci. Jednak do tego trzeba uwzględnić pvp, wojny i siłę potworów oraz szybkość nabijania poziomów. Ten przykład co do wartości jest teoretyczny trzeba to teraz wrzucić do serwera i pograć z tydzień i sprawdzić czy może tak być i z balansować postacie.

    Proszę całe przeczytać i starać się zadawać inteligentne pytania. Mogące pomóc w dopracowaniu tego.


    Dlaczego założono do tego nowy dział? Gothic online to co innego niż gothic multiplayer? Tylko nie mówcie że bedzie podobne do tibii...
    W założeniach ma nie być podobne, zależy co rozumiesz przez wyrażenie "podobne do tibii" Ale nie róbmy offtopu. Swoje zdanie zawsze możesz wyrazić w innym dziale, jest tam temat o Tibii.

    Tak, Gothic Online to co innego niż Gothic Multiplayer.
    Nie podoba mi sie tylko cap, moglo by byc jak w Gothicu - worek bez dna xD, pomysl fajny mi sie tam podoba ,a w jakiej grafie bedzie 2D czy 3D?


    Silnik OTS bazuje na grafice 2D. Jednak Tibia nie wykorzystuje w pełni możliwości graficznych silnika. Jeśli dobrze pójdzie praca naszych grafików być może będziecie świadkami naprawdę ładnie narysowanej grafiki.
    CYTAT(Electric_Dragon @ 09-09-2008, 17:02)
    Gothic Multiplayer ma to byc w grafice takiej jak w normalnym gothicu...A gothic online ma bazować na grafice 2D, podobnej do tibi.

    A co do tematu to dobrze zrobili ten system rozwoju postaci, jest dobry balans postaci i powinno tak juz zostac.
    Mi się tylko nie podoba nazwa Elitarny Guru. Jakieś takie nie pasujące...
    Można by to było zmienić?
    Ogólnie spoko (porozdzielajcie to jakoś, bo się źle czyta). Ja już wiem kogo wybiorę, mi się ten cały pomysł podoba.

    PS Arcy+mag pisze się razem
    Zamiast Elitarny Guru powinno być starszy guru.Bo elitarny to bardziej pasuje do jakiegoś wojownika....
    Ja chyba wybiore Najemnika ;P albo Maga Wody.
    CYTAT(xfire @ 11-11-2008, 14:49)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • trzydziestkaa.pev.pl
  •