Rzyg kulturalny
Mam 10 lvl i¶æ ju¿ do jarkendaru ? (wykona³em misje magów wody.)
Sory za kolejny g³upi temat. ; [
Lepiej pobiegaj po lasach w khorinis jeszcze trochê bo mo¿esz mieæ problemy np.w kanionie.Napisz jeszcze kim grasz(magiem,stra¿nikiem,najemnikiem) bo to ma znaczenie.Powykonuj queste w khorinis a jest ich tam naprawde du¿o.
Napisz te¿ swoje umiejêtno¶æi.
ehh nie radze i¶c ja w³a¶nie gram mam 9lvl w jarkendarze i gram stra¿nikiem. troche mnie tam jad± i w³a¶nie se wrócê i pójdê do GD (mam 2rozdzia³) id¼ do jarkendaru dopiero po powrocie z GD (jeszcze se porób questy g³ówne po GD)
Ja zawsze szed³em na 13-14 lvl i nie mia³em wiêkszych problemów.
Lepiej pobiegaj po lasach w khorinis jeszcze trochê bo mo¿esz mieæ problemy np.w kanionie.Napisz jeszcze kim grasz(magiem,stra¿nikiem,najemnikiem) bo to ma znaczenie.Powykonuj queste w khorinis a jest ich tam naprawde du¿o.
Napisz te¿ swoje umiejêtno¶æi.
Gildia; Najemnik
Level;10
Umiejêtno¶æi czytania kamiennych tablic; Farmerzy i Wojownicy.
broñ jd ; 30 (wojownik)
Si³a ; 50(z amuletem i pasem)
zrêczno¶æ ; 16
mana 15 ( z grzybów)
Punkty ¯ycia 301( od darona i miksturek)
Eq..
lekka Kusza zadaje 50 Obr.
I mieczyk który zadaje 40 obr.
Ja bym ci radzi³ Egr0m18 podexpiæ,poniewa¿ jak by¶ by³ troche lepszy to by¶ nie mia³ trudno¶ci w Jankerdarze,miej 15 lvl i dopiero idz a jak by¶ teraz poszed³ by¶ mia³ trudno¶ci,lepiej by by³o jak by¶ sobie mieczyk zmieni³.....:P
Ja bym ci radzi³ Egr0m18 podexpiæ,poniewa¿ jak by¶ by³ troche lepszy to by¶ nie mia³ trudno¶ci w Jankerdarze,miej 15 lvl i dopiero idz a jak by¶ teraz poszed³ by¶ mia³ trudno¶ci,lepiej by by³o jak by¶ sobie mieczyk zmieni³.....:P
A jaki jednorak jest na 50 si³y.?
Wykuj sobie dobry miecz u Harada(jak nim nie jeste¶ to go nie wykujesz). Ma on chyba 70 obra¿eñ i potrzeba na niego 50 si³y, a tyle w³a¶nie masz.
WIELKI TOPóR (broñ dwurêczna)
Obra¿enia - 40
Wymagana si³a - 40
Warto¶æ - 450
DOBRY MIECZ Pó£TORARÊCZNY (broñ jednorêczna)
Obra¿enia - 58
Wymagana si³a - 60
Warto¶æ - 1000
Na t± drug± musia³ by¶ jeszcze levelek wybiæ albo pokrêciæ siê i znale¼æ co¶ na + si³y lub jeszcze jest rapier ale tu trza zrêczno¶æ
RAPIER (broñ jednorêczna)
Obra¿enia - 50
Wymagana zrêczno¶æ - 50
Warto¶æ - 500
Wykuj sobie dobry miecz u Harada(jak nim nie jeste¶ to go nie wykujesz). Ma on chyba 70 obra¿eñ i potrzeba na niego 50 si³y, a tyle w³a¶nie masz.
jestem czeladnikiem u bospera. ; d
WIELKI TOPóR (broñ dwurêczna)
Obra¿enia - 40
Wymagana si³a - 40
Warto¶æ - 450
DOBRY MIECZ Pó£TORARÊCZNY (broñ jednorêczna)
Obra¿enia - 58
Wymagana si³a - 60
Warto¶æ - 1000
Na t± drug± musia³ by¶ jeszcze levelek wybiæ albo pokrêciæ siê i znale¼æ co¶ na + si³y lub jeszcze jest rapier ale tu trza zrêczno¶æ
RAPIER (broñ jednorêczna)
Obra¿enia - 50
Wymagana zrêczno¶æ - 50
Warto¶æ - 500
Ale to jest Noc Kruka a ty podajesz staty broni z G2. Dla sprostowania wielki topór w nk ma gdzie¶ 60-70 si³y i obra¿eñ, nie pamiêtam takiej broni jak dobry miecz pó³torarêczny, ale dobry d³ugi miecz ma 70 si³y i 80 obr + 7% 1h a magiczny miecz pó³torarêczny 80/100 +10% 1h, a rapier 50 zr 100 obra¿eñ +8% 1h (wydaje siê du¿o ale nie polecam, lepiej pakowaæ w si³ê). A najlepszym na tym etapie miecze 1h jest chyba magiczny d³ugi miecz, mo¿na uczyæ siê kuæ u Benneta, 40 si³y 60 obr +10% 1h, pó¼niej mo¿na znale¼æ wspomniany dobry d³ugi miecz, a potem szpon beliara, nastêpnie magiczne ostrze bojowe 120/140 +10% 1h i Magiczne ostrze na smoki 140/160 +10% 1h. Wszystkie s± u Benneta do nauczenia, a ostatni z almanachu. To tyle mam nadziejê ¿e pomog³em i ¿yczê powodzenia ;) PS Do Jarkendaru szed³em na 12-13 levelu i raczej nie mia³em problemów
Sory za kolejny g³upi temat. ; [
Nie przepraszaj, nie zak³adaj.
Data ponad 10 dni, wiêc problem powinien siê ju¿ rozwi±zaæ.
Zamykam.