ďťż
Indeks Rzyg kulturalnyProblem Z Portalem mam problem z portalem do nieznanych krainJad Dostać Się Do Irdorath Nie moge przejść pewnego miejsca na wyspie irdorathCo Podobało Wam Się Najbardziej W Dodatku Noc Kruka? Opiszcie tutaj Jarkendar i inne miejsca,postacie związane z NK:)Nokia 6300 Kod Zabezpieczający POTRZEBUJE KOD DO NOKI BO NIEZNAMGdzie To Miejsce W Ktorym Sie Ducha Wzywa gdzie przyzwac QuahodronaTajna Dolina W Górach Znalazłem fajną miejscówkęWasze najlepsze i najgorsze miejsce w G2nkUlubione Miejsce W Którym Spędzacie CzasDizwne Miejsce NIe moge przekręcić kołowrotuCiekawe miejsca, Postacji i Skarby :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • realwt.xlx.pl
  •  

    Rzyg kulturalny

    Opisujcie tutaj tajne krypty, przejścia, ukryte jaskinie, i inne miejsca które trudno znaleźć lub odkryć

    Zaczynam np: gdy oddasz księgę Lehmara Hannie ona da ci w zamian mieszek. w mieszku jest kilka wytrychów i mały kluczyk.
    Idź do portu wskocz do morza i popłyń na lewą wyspę tam zabij 3 jaszczury wejdź do jaskini pociągnij za pochodnię żeby wyłączyć kolce. Idź dalej aż dojdziesz do kufrów a za znalezione w nich skarby możesz doskać niezłą sumkę.


    dlamnie tajna wyspa czeba wpisac marvin i klikac k i pujc do portu i zaczac klikac k jak po 3 minutach znajdziemy sie na wyspie z jaszczurami dziwne :blink:

    dlamnie tajna wyspa czeba wpisac marvin i klikac k i pujc do portu i zaczac klikac k jak po 3 minutach znajdziemy sie na wyspie z jaszczurami dziwne :blink:

    Co ty pieprzysz...Tam można normalnie dopłynąć nie używając kodów.I nie jest to wcale dziwnie bo na tej wyspie jest skarb gildii złodziei.
    ale jak płyniesz to płyniesz bardzo długo a że to jest wyspa złodziei to nie wiedziałem dzięki


    koło farmy onara jest krypta bardzo populara ale to dla tych co nie wiedzą w środki jest przycisk na który kilkamy xd i wchodizmy do środka w środku są szkielety a po otwarciu każdego z kufrów wyskakuje nam armia szkieletów i mag kiedy otworzymy wszystkie 3 kufry bedzie dopiero sjgon xd
    Osobiście z nudów znalazłem dziwną rzecz(sami sprawdźcie)... W kanionie w Jarkendarze można znaleźć na kodach stary karawan ale to tylko na ich górach zachęcam do szukania ;)
    to miejsce koło najemników gdzie jest dużo szkieletów nie jest wcale takie trudne ja w 5 rożdziale mam 52 lv więc te szkielety nie są wcale takie trudne ja ich brałem na raz tylko maga na 2 -_- -_-
    Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale we wschodnim lesie znajduje się bimbrownia Vina. Bardzo ciekawe miejsce jeśli chodzi o zabytki klasy zerowej :)
    Jeszcze nad Diegiem, tam gdzie siedzi jak pilnuje rudy w GD można znaleźć nad nim wysoko na skałach zwój Deszcz Ognia, bardzo przydatny bo mało jest tych zwoi w grze.
    Ci się dopiero skapowali że tam to jest to miejsce ja gram w Noc Kruka 3 lata a dowiedziałem się o tym miejscu kiedy mnie ciekawiło co jest na tej wyspie.(ogółem mówiąc wiem o tym miejscu 2 lata).

    Jest miejsce gdzie się znajduje miecz smocza zguba,jak idzie się do słonecznego kręgu od strony czarnego trolla idziemy kawałek w las i skręcamy w prawo jest jaskinia kiedy do niej wejdziemy zaatakuje nas 2 strażników ciemności kiedy ich zabijemy zauważymy lewitującą smoczą zgubę B)
    ja też znam jeszcze jedno miejsce ale żeby się tam dostać trzeba umieć akrobatykę a co się z tym lączy mieć 90 zręczności
    w jankendarze po drodze do jednego z domów uczonych jest przepaść a za nią polka skalna z domem a w domu magiczny łuk i 50 magicznych strzal
    w jarkendarze mozna znalezc magiczna kusze za zniszczonym mostem w drodze do grobowca quadrohorma oraz magiczne belty

    kolo farmy onara gdy pójdzie sie na lewo pod obozem bandytó Dextera jest chatka mysliwego a na lewo od niego 2 trolle jest tam miecz mistrzowski oraz pare zwojów

    gdy bedziesz obok dwóch drwali w drodze do plazy piratów znajdziesz jednego z nich i on ci powie ze jego kolega wpadl do dziury z topielcem
    gdy wskoczysz do tej dziury dostaniesz expa (chyba 300 xp) a jak wskoczysz ponowny raz odejmie ci te 300 xp

    na drugiej plaży na lewo od piratów jest jaksinia a w niej 2 zwoje przyzwania szkieleta oraz skóra trolla

    jak sobie przypomne bede edytowal post :)

    w jarkendarze mozna znalezc magiczna kusze za zniszczonym mostem w drodze do grobowca quadrohorma oraz magiczne belty

    kolo farmy onara gdy pójdzie sie na lewo pod obozem bandytó Dextera jest chatka mysliwego a na lewo od niego 2 trolle jest tam miecz mistrzowski oraz pare zwojów

    gdy bedziesz obok dwóch drwali w drodze do plazy piratów znajdziesz jednego z nich i on ci powie ze jego kolega wpadl do dziury z topielcem
    gdy wskoczysz do tej dziury dostaniesz expa (chyba 300 xp) a jak wskoczysz ponowny raz odejmie ci te 300 xp

    na drugiej plaży na lewo od piratów jest jaksinia a w niej 2 zwoje przyzwania szkieleta oraz skóra trolla

    jak sobie przypomne bede edytowal post :)


    Ej Szkelo tam gdzie są 2 trolle to jest rapier a nie m.mistrzowski. ^^
    tam obok dexera jest taka wierza na jej czubku jest ognisty łuk, pare ognistyh strzał i kufer w kturym nie pamiętam co jest.

    Za chatą dextera (dohodzisz do przepaści i zakręcaż w prawo jest trohe szkieletów) [chyba trzeba mieć klucz dextera].

    O atam za farmą onara jest jeden z 2 panów cienia.
    Drugi jest w świątyni Irdorah.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • trzydziestkaa.pev.pl
  •