Rzyg kulturalny
Wiem, że chyba każdy to wie ale dopiero co to odkryłem. Można się chować do beczek! Wystarczy podejść do beczki (otwartej tzn. bez pokrywki) i jej użyć (fajny jest odgłos przy tym). Gdy mi powiecie jak się tu umieszcza screeny to wam umieszczę .
Np. gdzie bo ja tego nigdy nie robiłem i o tym nie widziałem
Niedaleko Diega w starym obozie (Gdy do niego idziesz od północnej bramy po lewo jest beczka, tam można wejść), druga (gdzie to odkryłem) jest w jednym z bocznych korytarzy w starej kopalni (tam jest łomotacz i pare pełzaczy) za takim płotem czy czymś, trzecia jest obok Ashgana też w starej kopalni (stoi pod taką kolumną).
ja juz o tym wiedzialem ale nie szukalem beczek bo to byla dla mnie strata czasu!!!!!!!!!!!
hehe... nie wiedzialem, ale super. fajny pomysl. ciekawe czy jakbysmy uciekali przed jakims stworem albo czlowiekiem i bysmy sie tam do tej beczki schowali to ciekawe czy mozna by bylo nas wtedy zabic. pewnie to taka ochrona przed niebezpieczenstwem
Eh, jak nie wiedzieliście o tym, to mało wiecie o GOTHIC'u...
He... Nie wiedziałem o tym. Ale można to chyba wykorzystać jak idziemy do SO po wylaniu nas z niego, żeby wszystkich zlać! :twisted: tylko nie jestem pewien czy ta beczka nas ochroni przed np. kuszą.
Ale daje to wogóle jakieś korzyści?
ah daje daje,gdy zabiłem paru ludków w SO tak sie na mnie strażnicy wkurzyli ze atakowali bez ostrzezenia,a gdy bylem schowany w beczce i obok stał strażnik to nic mi nie zrobił,nawet sie nie kapnął,ale gdy wyszłem powiedział (-za to cie zabije!)
PIERWSZE SŁYSZE O CHOWANIU SIE W BECZKACH.... Pszeszedłem gothica karzdą drogą i nigdy sie na to nienatknołem!!! Jakich prycisków trzeba urzyć żeby wskoczyć do beczki :?:
Do dupy te beczki. Chyba nie mają jakiegokolwiek praktycznego zastosowania. Luiczyłem, że chowając ie wnich bedziwe można wyjąć kuszę i strzelać po cichu... ale nie. Chyba twórcy je "dlajaj" umieścili - bo jest ich nadzwyczaj mało.
To prawda da się chować, i są z tego jakieś korzyści. Szkoda że strażnik nie podejdzie i nie dobije w beczce :evil: