ďťż
Indeks Rzyg kulturalnyJak Zostać Strażnikiem?? jak zostać strażnikiem w SO??So Vs No Ewentualna konfrontacja..kto mocniejszy????Obrona SO przed orkamiZbroja Strażnika W SoNokia 3120 Orange simlock problemKrucza ZbrojaGdzie Jest Lee?Ipoints Co to takiego?4 Klucz W Mora Sul Koleś nie chce ze mną gadaćStare Gry
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pozycb.xlx.pl
  •  

    Rzyg kulturalny

    Wielu z Was grzebie w plikach ini itd.
    I mam pytanko czy ktoś zna jakąś magiczną rzecz, aby gra wczytywała się szybciej. Średnio trwa to ze dwie minutki i nie powiem, że przy kilkakrotnym wczytywaniu idzie się wkurzyć. Gra chodzi dobrze a wczytuje sie długo :/
    Jakieś rady?


    Hmm u mnie gra wczytuje sie co prawda jakies 2 minuty ale potem gdy wczytuje save trwa to jakies 15-20 sek. ( bawilem sie plikiem ini. ) A szybkosci wczytywania nie da sie zmienic co najwyzej mozna dolozyc ten RAM.Zawsze cos pomaga.
    U mnie działa to w ten sposób że jak wczytuje save po uruchomieniu gry to idzie dosc długo jak na moj sprzęt. Ale następne wczytywania sa coraz krótsze, zdaża sie ze zcas wczytywania spada poniżej 20 sekund. Im wiecej wczytujez tym coraz szybciej to sie dzieje.
    W ini podmień następujace linie:

    ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0.008
    ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=300.0
    ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0
    ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
    ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
    ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Medium=0.02
    ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Medium=500.0
    ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Medium=300.0
    ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Medium=1 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
    ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Medium=1 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
    ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Low=0.045
    ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Low=700.0
    ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Low=-300.0
    ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
    ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh

    ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_TextureQualityHigh=350000000

    ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=96000000
    ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=70000000
    ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=40000000
    ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=20000000
    ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=20000000
    ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=40000000
    ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=10000000
    ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=70000000
    ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=40000000
    ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=20000000
    ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=15000000
    ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=16000000
    ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=30000000
    ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=7500000
    ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=32000000
    ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=30000000
    ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=10000000
    ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=10000000
    ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=13000000
    ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=25000000
    ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Low=5000000

    Poprawia szybkość wczytywania i przede wszystkim zapisywania.
    Likwiduje savebuga, zapentlanie się muzy i poprawia działanie Overglow ( lepszy wygląd tekstur bez specjalnego obciażania systemu )

    Główny kiks w ustawieniach domyslnych to przypisanie cache. Tak jakby ktoś walnął sie o 2 zera.


    U mnie obojetnie czy wczytuej gre 1 raz, 20 raz 100 raz i tak wczytje sie tak samo długo Ramo mam wystarczająco.
    Gilala ty testowałes to?
    Dziś sprawdzę o co chodzi w tym i zrobie sobie

    Dzięki
    Pomykam na tym od przedwczoraj i jestem zadowolony.
    Na moim sprzęciku " AMD2600+ , 1,25 G Ramu i Ati 9600 256 MB" wszedłem na średniaszczegółowość przy rozdziałce 1024.
    Oczywiście chodzi mi płynnie i sie nie tnie. Zniknął mi efekt migotania ekranu ( jak np schylałem sie w gomku do kufra to mi ekran migał na biało )
    Mój ognisty miecz ładnie sie pali i ogienek na nim pozostaje podczas walki ( dotychczas nie nadążał za żelastwem )
    Koło Vengardu jak walczyłem z cała chmara orków to mi sie nie cieło.

    Ogólnie jestem bardzo zadowolony.

    Mam pytanie czy w tym co poniżej jak zmniejsze ilość zer to gra mi bedzie chodzila plynniej?

    ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=96000000
    ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=70000000
    ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=40000000
    ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=20000000
    ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=20000000
    ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=40000000
    ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=10000000
    ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=70000000
    ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=40000000
    ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=20000000
    ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=15000000
    ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=16000000
    ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=30000000
    ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=7500000
    ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=32000000
    ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=30000000
    ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=10000000
    ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=10000000
    ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=13000000
    ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=25000000
    ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Low=5000000
    Ludziska polecam ściągnąć nowego patcha 1.09.

    Patch

    Według kilku ludzi i osoby, którą znam gra chodzi dużo szybciej, nie ma savebuga a szybkość zapisu i wczytywania podobno jest znacznie lepsza. Patch działa na polskiej wersji.

    Pozdrawiam.
    QUOTE(gilala13 @ 10-11-2006, 08:24)
    Mi ta konfiguracja bardzo pomogła
    Na moim nienajlepszym sprzęcie gra nie tnie się teraz nawet na max detalach.
    W sumie nie widzę róznicy w loadowaniu (1. raz- ~2 min, kązdy kolejny ~30 sek.), ale przynajmniej Gothic o wiele szybciej sie wyłancza ^^
    Szkoda, że z łindołsem tak sie nie da...
    mam aMD 2000+ 512 ram i radka 9550 przydalby sie ktos kto wygrzebal z ini cos ze gra mu szybciej dziala plis pomocy
    QUOTE(lestek @ 13-11-2006, 13:21)
    QUOTE(gilala13 @ 13-11-2006, 14:11)
    gilala13 --> A w którym ini? (useroptions czy w folderze ini jakiś plik?)
    QUOTE(Rick @ 13-11-2006, 18:24)
    Ja mam procesor 3200 + Karte GF 6600 i 1 GB ramu znalazłem na jakieś stronie angielskiej zmianę pliku ini, jednak bardzo dużo to nie pomogło. Jak się później okazało najważniejsze jest sciągnięcie nowych sterowników do karty. Gram se na Medium i jeszcze ani razu mi się nie zacieło tylko przy używaniu kamieni teleportacyjnych. Sterowniki można pobrać ze strony www.nvidia.pl. Życzę miłej gry Pozdro for all
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • trzydziestkaa.pev.pl
  •